تنیس ساحلی قشم؛تركیب تیمی مرحله نیمه نهایی مشخص شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در دومین روز برگزاری این مسابقات 4 تیم از استان های گلستان و تهران به مرحله نیمه نهایی رقابتهای دونفره صعود كردند.

روز گذشته تیم های دو نفره فرهاد اهرزاد و مسعود خمر با نتیجه 2 بر صفر نیك كار و شمشیری را از پیش روی برداشتند، محسن اهرزاد و نادری 2 بر صفر مغلوب میرزاعلی و شادان شدند، جمشیدی و درخشان زاده 2 بر 1 حسینی و زادسر را شكست دادند، قربانی و مزرعه نیز با همین نتیجه ابوالحسنی و آقایی را مغلوب خود كردند.

امروز در قسمت دو نفره تیم های فرهاد اهرزاد و مسعود خمر با میرزاعلی و شادان ، جمشیدی و درخشان زاده با قربانی و مزرعه برای رسیدن به فینال با یكدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش انفرادی نیز سعید سعیدی 2 بر صفر احمد میرزاعلی را شكست داد، مسعود خمر با همین نتیجه مغلوب احمد شادان شد، نیما زادسر 2 بر صفر محسن اهرزاد را از پیش روی برداشت، محمد حسینی 2 بر صفر بر حامد نیك كار غلبه كرد، احسان قربانی با همین نتیجه مغلوب جمشیدی شد، صادق بیرجندی 2 بر صفر از محسن مزرعه شكست خورد، درخشان زاده 2 بر صفر مقابل اصغر معصومی به برتری رسید و مصطفی شمشیری نیز با همین نتیجه از فرهاد اهرزاد شكست خورد.

امروز در سومین روز برگزاری دیدارهای انفرادی سعید سعیدی با احمد شادان ،نیما زادسر با محمد حسینی ، جمشیدی با محسن مزرعه ، درخشان زاده با فرهاد اهرزاد برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی رو در روی یكدیگر قرار می گیرند.

مسابقات تنیس ساحلی جایزه بزرگ جام خلیج فارس از روز 7 اسفند با حضور 27 تنیس باز و 12 تیم از استان های گلستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، تهران، كرمان، بوشهر و قم در رده سنی آزاد در دو گروه دو نفره و انفرادی به سرداوری سید امین مهدویان در مجموعه ورزشی زیتون قشم آغاز شده و هم اكنون در حال برگزاری است.

9126**1553





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , سقوط , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: